donderdag 14 augustus 2014

Even voorstellen

Tien jaar geleden (afgestudeerd en net aan het werk) vond ik dat het tijd was voor een nieuwe hobby: kleding naaien, dat zou het worden :-). Ik schreef me in voor de naailes en ging aan de slag.
De lessen waren super leuk, maar het klikte niet echt tussen mij en mijn Bernette, mijn vrije tijd werd wat beperkter (huisje, tuintje, .....) en na een paar jaar verdween mijn naaimachine terug in de kast.

Ze kwam er wel af een toe terug uit hoor, die Bernette. Voor de suikerboontjes van onze jongens bijvoorbeeld (Seppe in 2009 en Lander in 2011).

Het bleef wel steeds kriebelen, en enkele jaren geleden zette een collega me weer op het juiste pad. Eerst met patchwork, maar al snel maakte ik ook toiletzakken, kussentjes, ...
Ik kreeg terug goesting om te naaien en hakte eind 2012 de knoop door: een nieuwe naaimachine zou er komen. 
En met mijn Pfaffje, daar kom ik veel beter mee overeen! 

Kleertjes maken voor de jongens, cadeautjes, en af en toe iets voor mezelf, daar hou ik me tegenwoordig mee bezig!

Geïnspireerd door de vele leuke blogs laat ik jullie vanaf vandaag ook meekijken in mijn superleuke (en zéér verslavende) hobby .

Veel plezier,

Mieke

3 opmerkingen:

  1. Hoera! Je blogje online! Ik kom alvast graag mee lezen / kijken / verwonderd zijn en ben er van overtuigd dat hier nog veel pareltjes gaan verschijnen. Veel naai- en blogplezier Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je nieuwe blog! Het oogt alvast veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nieuwsgierig als we zijn, kom ik mee kijken...benieuwd met wie ik op weekend ga in oktober.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen