donderdag 14 augustus 2014

Kadootjes

Zondag werden we bij vrienden verwacht voor een housewarming. Hoewel het weer niet echt mee zat, was het een superleuke feest. En bij feestjes horen natuurlijk pakjes!

Ik maakte voor hun oudste dochter een logeerkussen.   Eva Maria maakte hier een super handige tutorial voor. Heel leuk om te maken eigenlijk. Niet te moeilijk, en ik ben ook best wel tevreden met het resultaat. Alleen ga ik volgende keer 1 groot voorvak maken denk ik. Mijn zoontjes lezen graag strips en die passen er nu natuurlijk niet in. En wees gerust, ze kijken alleen nog maar naar de prentjes :-).


Oh ja, ik was nogal enthousiast bij de lancering van de Soft Cactus stofjes enkele maanden geleden, jullie zullen deze leuke stofjes hier dus nog vaker zien verschijnen.

Voor Laure maakte ik een klein tasje, Menina uit Zo Geknipt. Dit zigzag-stofje kocht ik al enkele jaren geleden. Ik maakte roze paspel met witte bolletjes en enkele uurtjes later was het tasje klaar.
Nog wat boekjes erbij en we konden vertrekken.


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, fijne kadootjes waarmee je vast zal scoren!
    Ik maakte ze ook al met een groot voorvak hoor, voor strips, afhankelijk van de ontvanger. Bedankt voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof tof! Wij moeten dringend ook een housewarming organiseren. Oh ja, en onze kindjes lezen ook graag strips (tip ;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bestelling is genoteerd :-) Dat van die feest ook hé Mieke ;-)

      Verwijderen
  3. Leuke kadootjes, Mieke. Echt knap wat je allemaak maakt, Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt vanessa :-) Ik kom je boekje met knuffeltjes wel eens halen, daar heb ik me nog niet aan gewaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ik maakte deze zomer ook veel cadeautjes en postte er al een paar op mijn blog; http://pi-tous.blogspot.com, ook een newbee in blogland! :-)
    Veel succes nog met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen