donderdag 18 september 2014

Streepjes

Na de sterretjes van Seppe's vorige trui, stonden er deze keer streepjes op het programma.

Mooie tricots vinden voor mijn jongens, ik vind het niet zo simpel. Vaak laat ik me verleiden door tricots met leuke figuurtjes, die ik dan enkele maanden later al heel wat minder leuk vind, en die dan helemaal onderaan de stapel belanden....

Toen ik deze zomer bij Mon Depot deze joggingstof van Mis en Plis zag was ik dan ook meteen overtuigd, die moest ik hebben en zou helemaal niet lang in de kast blijven! 

Het patroon was ook snel gekozen: Ole van Zonen09
Ik maakte er eerder dit jaar al één voor Seppe en die werd hier super veel gedragen. 
De patronen van Zonen09 zijn hier een echte hit en de Ole is echt wel mijn favoriet. Heel wat werk, maar met de handleiding erbij een haalbare kaart!

Ik combineerde de streepjesstof met blauwe en gele tricot die ik voor een ander stofje ruilde met een ander Mieke
De gele paspel maakte ik met 'tentstokkenelastiek' uit de decathlon :-). 

En, wat denken jullie?  Seppe en ik zijn er alvast heel blij mee :-)

Sweather: Mon Depot
Blauwe en gele tricot: bevriende stoffenkast
Kamsnaps: Mirabelle shop
Patroon: Ole - Zonen09

Handen passen in de zakken? Yep, dik in orde :-)




En voor wie mij nog niet kent, dit ben ik dus ;-)




6 opmerkingen:

  1. ik vind hem bangelijk, en op de laatste foto ziet hij er zo groot uit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor de complimenten mevrouwtje anoniem :-)

      Verwijderen
  2. Amaai mieke, ik vind het geweldig om te zien wat jij allemaal van onder u stikmachine laat rollen. Geweldige stoffenkeuze en zeer mooi gemaakt. Allemaal mooi bijeenpassend. Geweldig. Doe zo voort. Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie versie, ♥ die schuine streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen