zondag 16 november 2014

Groene appel

Groen en roos.... In deze kleurencombinatie werden we vrijdag op een feestje verwacht. Euhm, dat heb ik niet direct liggen in mijn kast.... Maar als we nu eens zelf iets maken?

Recept 11 'Voor appelen en peren' uit Zo Geknipt! 2, daar had ik mijn zinnen op gezet.  In het groen, afgewerkt met roze knopen.

Hoewel ik al heel wat leuke versies zag verschijnen vertrouwde ik het zaakje toch niet helemaal. Maten opnemen, een rechthoek tekenen, punten verbinden, en hopla een t-shirtje op maat. Te mooi om waar te zijn ?
Donderdagavond was het erop of eronder (ah ja, feestje de volgende avond, oeps) en ging ik aan de slag met groene joggingstof (een goedkoop stofje, stel dat het toch niet helemaal lukt...)

Maar ik moet het toegeven: dit recept klopt helemaal :-).

Deze appel is superblij met haar t-shirtje en zal dit patroontje nog vaak bovenhalen!

Stof: zomerjogging Stoffenverkoop Kappellen
Knoopjes: 't Vingerhoedje Westmalle
Patroon: Zo Geknipt! 2

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mij een sappige appel uit :) t klopt helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof exemplaar! :) Laat de volgende maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, is dat die berekening waarover je sprak? Inderdaad goed gelukt! En dat groen en roos gaan dan nog samen ook (had ik niet gedacht). Mooi Mieke, op naar de volgende varianten? groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen