zondag 22 februari 2015

Klavertje vier

Wist je dat ik met deze outfit startte tijdens de Kids Clothes Week?
Wist je dat deze intussen al 2 weken voorbij is?
Wist je dat je ook de smalheid van een smalle zoon kan overschatten?
Wist je dat je nog altijd een rits kan inzetten nadat je een nepgulp maakte met een gesloten tailleband erbovenop?
Wist je dat dat niet eens zo moeilijk is?
Wist je dat ik keiblij met deze cisse?
Wist je dat een paspelzakje maken goed meevalt?
Wist je dat dit nog niet betekent dat ik ook meteen paspelknoopsgaten ga maken?
Wist je dat het heel irritant is wanneer je print toch niet doorloopt op je voorpand?
Wist je dat je dan best gewoon diep ademhaalt en een nieuw knipt?
Wist je dat een kraag binnenstebuiten aanstikken al eens voorkomt?
Wist je dat ook daar het tornmesje veel werk heeft?
Wist je dat deze derde Theo voor Seppe lang niet de laatste zal zijn?
Wist je dat de aanhouder steeds wint?
Wist je dat ik vrijdag ging quizzen en deze werd afgesloten met een reeks wistjedatjes?

Genoeg gewistjedatje, fototijd !!!








Nog eentje... 
Wist je dat het eigenlijk veel te koud is voor foto's buiten, en dat lachen binnen veel beter lukt ?

Patroon: Cisse en Theo (Zonen09)
Stof broek: stretchkatoen Pieke Wieke
Stof hemd: Michael Miller Retro Clover Cas&Nina, groene katoen Pieke Wieke



16 opmerkingen:

  1. Haha, zalig! Wist je dat ik daarstraks live nog vergat te kijken naar die knappe paspelzak?! Chique dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem, we springen nog wel eens binnen ;-)

      Verwijderen
  2. Heel mooi! Ik hou ook van de kleurtjes. Heel zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ik hou ook van de kleurtjes. Heel zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat een mooie combinatie! Het staat je zoontje zo mooi! De broek is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schoon! Staan hier ook nog beiden op het programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wist je al dat dit een mooie combinatie is?! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier word ik instant happy van. Zo'n vrolijke theo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wist je dat je een heel mooi hemdje hebt gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi geheel! PS:Ik selecteer jou voor de liebster award. Op mijn blog lees je er meer over (bobbyminouch.wordpress.com). Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik nomineerde je blog voor de Liebster Award. Voor meer info, kijk even op mijn eigen blog: http://ellenw4.blogspot.be/2015/03/liebster-award-ii.html

    BeantwoordenVerwijderen