vrijdag 6 februari 2015

Welkom Lex - Deel 2

De dag voordat Lex geboren werd kocht ik al een stofje voor hem. Mijn vriendin wilde niet verklappen of het een jongetje of een meisje zou worden, maar de andere vriendin en ik hadden wel een vermoeden.  Toen we dit stofje spotten om een stoffenmarktje was ik meteen verkocht!

Toch trok ik naar het ziekenhuis met een ander pakje. Ah ja, een weekje ervoor had ik immers ook al hét perfecte stofje gevonden (stofverslaafd, u kent dat wel...).

4 maanden later is het tijd voor kadootje nummer 2 ! 

Het stofje dat was voorbestemd voor lieve Lex werd verknipt tot een hoodie. Tenminste, de halve meter die overbleef nadat Lander zijn oog erop had laten vallen. 

Volledig gevoerd met een rode tricot, zo komt dit vestje elk seizoen van pas. 

Haal je zonnebril maar boven, felle kleurtjes in aantocht ;-)




Patroon: Urban hoodie (Heidi&Finn)
Tricot: Lillestof (Miss Madelief en Cas&Nina)
Rode boordstof: De stoffenkamer
Kamsnaps: Mirabelle

6 opmerkingen: