dinsdag 21 april 2015

My lucky week (GIVE AWAY)

Vorige week viel ik met mijn gat in de boter. Twee keer nog wel!

Eerst won ik bij Leuke Wereld een kleedje van Who's that girl - Wow to go! en zondag viel ik in de prijzen bij Miss Pixie's Blog.
Als ge(s)tikte pol&soc'er nam ik uiteraard deel aan haar Grote Naaienquête. Dat we daarbij ook nog eens in de prijzen vielen was mooi meegenomen :-)

Hoog tijd om iets terug te geven!

Wat dachten jullie van een meter Michael Miller - Shimmer reflection?


Zelf ben ik een grote fan van dit stofje, maar het komt er maar niet van om mijn schaar erin te zetten. Misschien lukt het jou wel?

Wat je daarvoor moeten doen?
Reageren op dit bericht en volger zijn of worden van mijn blog (bloglovin, facebook, e-mail, of 'lid worden' ).

Ai, hoor ik sommigen al denken, nu moet ik zelf nog gaan stikken ook?

Geen paniek. Heb je nog nooit een naaimachine van dichtbij gezien? Ben je net bevallen of hoogzwanger? Of heb je een ander geldig excuus? Dan wil ik gerust iets voor jou maken. Piep maar eens rond op mijn blog en laat hieronder weten wat ik voor jou met dit stofje kan maken.

Deelnemen kan tot en met 30 april.

Good luck!

x Mieke x

54 opmerkingen:

  1. Mooi stofje! Hier wil ik wel voor gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW , superleuk voor jou! En tweemaal dan nog wel! Ik wil hier mijn kans wel wagen ! Hier zeker een liefhebbertje voor! En ik ook natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supertof dat je je geluk wil delen! :-). Ik doe graag mee voor dit stofje, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je toevallig niet meegespeeld met de lotto :-)?
    Ik volg je via Bloglovin', dit stofje zou zeker als rokje in de kleerkast van mijn dochtertje terechtkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan heb je dat zeker dubbel en dik verdiend, die twee mooie kado's. Ik doe graag mee voor het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! En ik waag graag mijn kans om dit mooie stofje te winnen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg al een tijdje via Bloglovin. Zo een leuk stofje past voor een zomers kleedje voor mijn meisje dat 3 jaar wordt deze zomer :-)
    Wij dingen graag mee naar de prijs en duimen voor evenveel geluk als jij!
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lucky you! Ik volg je en doe graag mee! Dit stofje zou een mooi kleedje voor mijn dochter kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooi stofje, ideaal voor een zwierkleedje voor m'n dochter. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaw, het geluk zit je mee! Ik volg je ook en doe graag mee, een leuke jumpsuit voor mijn dochter zie ik wel zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Snel nog eens op de lotto spelen! :-)
    Een stofje dat perfect is voor wat selfish sewing, ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig stofje, bij deze waag ik graag mijn kans!
    Leuke blog trouwens!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sorry, autocorrect.... :( Bij deze de originele reactie: Wauwie! Mooi stofje! Fingers crossed.... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superstofke! Deze zou perfect passen bij het gouden jasje (elise uit ZGKL) dat ik maakte voor mijn dochter. Ze zou in de wolken zijn mocht ze zo'n kleedje hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw mooi stofje! Ik waag graag mijn kans! Ik volg je via bloglovin :-) Mooi polootje ook dat je maakte, inspiratie voor mijn zelfde stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een schoon stofje, ik waag graag mijn kans. Ik volgde je al op bloglovin en nu ook via Facebook. Mooie dingen maak jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave give-away! Ik doe graag mee voor mijn dochtertje :). Die is gek op alles wat goud is ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. whoe ik waag mijn kans ....mooi stofje ...ik had het al eens in het zwart met goud ..nog steeds in love

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Woow, prachtig stofje, ik volg je al een hele tijd via bloglovin', dus waag ik ook graag mijn kans voor dit pareltje!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk stofje! Dochter ziet dit wel zitten! Ik waag graag mijn kans(je)! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil zeker meedoen met de wedstrijd!! Hopen dat er iets uit de bus komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ho wat een leuke wedstrijd. Ik heb al een kleedje voor de dochter in gedachte.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat tof van je om zo'n prachtig stofje weg te geven!
    Ik heb hier een dochter rond lopen die dit stofje al helemaal ziet zitten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een mooi stofje ! Mijn oudste dochter zou een rimpelrokje in dit stofje helemaal zien zitten! En nu maar duimen....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. idd een supermooi stofje. Ik heb het eerlijk gezegd al eens gebruikt (http://mesewlovely.blogspot.be/2015/02/communiejurk.html), maar een extra metertje is altijd welkom! Dan kan ik voor de kleine zus een bijpassend jurkje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk stofje. Daar mag wel iets leuks van gemaakt worden voor ons meisje :D laat Lander of Seppe maar een naam trekken, met hun onschuldige kinderhandjes komt dat zeker goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een stofje! Ik weet perfect welk jurkje ik hiermee zou willen maken. Count me in...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee voor dit stofje, Zou een mooi zomerkleedje voor babydochter van me kunnen worden, ik ga dat blog van jou eens verder bekijken! Hopelijk heb ik even veel geluk als jou met winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mooie stof! In de prijzen vallen moet toch leuk zijn, dus ik waag ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik zou er een blousje of zomerse broek mee maken voor ons meisje.
    Je bent trouwens goed bezig Mieke!
    groetjes Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wil daar anders wel mijn schaar inzetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit lijkt me een leuk stofje om een rokje mee te maken voor ons nichtje of misschien nieuwe kussenovertrekken voor in lentesfeer te komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi stofje! Ik waag graag mijn kansje. Zoontje is 11weken, dat is niet meer 'net bevallen' zeker? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net bevallen niet, maar het organiseren van een blogmeeting in Antwerpen telt wel als excuus, daar kruip ik graag voor achter mijn naaimachien ;-)

      Verwijderen
  35. Een heel mooi stofje, ik waag ook mijn kans. Leuke blog, je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Daar zou ik graag mijn zomercollectie mee uitbreiden. Ik doe dus graag mee voor het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh zo 'n leuke give-away. Met het motto je kan nooit stof genoeg hebben ;-) doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi stofje! En een leuke blog. Weer een volger meer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik waag graag een kansje..superstofje en volger ben ik via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik waag graag een kansje..superstofje en volger ben ik via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuk stofje! *Fingers crossed*

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe ook graag mee. Het is altijd goed om een voorraadje te hebben, komt altijd wel is van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Bij toeval vond ik je blog, leuk!! Ook zonder give-away zou ik je zijn gaan volgen :)
    Superleuk stofje. Ik mag dan hoogzwanger zijn, stikken lukt nog goed! Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zo'n mooi stofje, daar kan ik zeker iets van maken voor mijn zoontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe zeker mee. Je kan nooit genoeg stof hebben zeker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig! Ik wil ook een kansje wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen