dinsdag 30 juni 2015

Zomerzoete nina

Vandaag weinig woorden, daarvoor is het veel te warm :-)
Ik maakte een zomerzoet rokje, net op tijd voor het tropische weer.

Een voile van Cloud9 en een katoentje van Kaffe Fasset dat nog dateert uit mijn 'patchworkverleden' (Oh, help, dat klinkt kei oud, maar was wel zo gezellig....) werden verwerkt tot een Nina skirt (CompagnieM).

Mijn rokjes-skills staan nog niet helemaal op punt, maar dit zomerrokje zit echt zalig!
Een toppertje voor deze zomer :-)





Patroon: Nina - Compagnie M
Stof: True colors voile Cloud9 (Bellelien) en Katoen Kaffe Fasset

Zo, ik ga me installeren op ons terras en genieten van het avondzonnetje.

Prettige vakantie iedereen!

15 opmerkingen:

  1. hele mooie kleurtjes, echt een instant zomer gevoel.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een rokje waar je nog veel geniet van zal hebben en makkelijk combineerbaar door de vele kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel, het staat je geweldig! De Nina is echt een toppatroon, hele mooie rok. Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Meer moet zo'n basis rok niet hebben dan een zomers stofje! M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi voor de zomer, zo'n lekker fel stofje! Staat je goed ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dames, merci voor de complimentjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en supermooie stofkeuze. Echt een exemplaar om verliefd op te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen