vrijdag 1 januari 2016

In een nieuw kleedje

In september zette ik me schrap voor de mega-give-away van Juffrouw Kersjes, alies Stoffenmie.

En ik won een prijs!
Wat zeg ik? De hoofdprijs!
Ik won een nieuw logo, ontworpen door Blueblot.

Of ik een voorkeur had voor bepaalde kleuren, voor een bepaald icoontje?
Een klavertje vier met 'groen-blauwachtige' tinten, dat waren mijn wensen :-)

En kijk, enkele voorstellen en mailtjes later toverde Kris van Blueblot dit logo voor mij te voorschijn:


Stephanie en Kris, 
nog eens heel erg bedankt voor deze mooie prijs, ik ben er super blij mee.


Verder zou ik jullie vandaag, op de eerste dag van 2016, een super jaar willen wensen.
Klassiek, maar oh zo waar: een goede gezondheid voor jou en je familie.
Veel vriendschap en liefde,
en veel goesting, tijd, en enthousiasme om in 2016 voluit te doen wat je graag doet, en wat je gelukkig maakt.

xxx Mieke xxx

9 opmerkingen: