donderdag 25 februari 2016

My Lucky Week #2

Het was hier een topweek!
Mijn naaimachine was bijzonder stil, maar ik werd links en rechts verwend met goed nieuws :-)

Seppe's Zigzag Ole met Zipper zal binnenkort schitteren op één van de nieuwe businesscards van Zonen09. Ik natuurlijk apetrots! Mijn vrienden en collega's zullen het geweten hebben met al mijn gestoef :-)

Dezelfde avond tikte mijn volgersaantal op Bloglovin voorbij de 200. Yippie!

Oh ja, ook niet mis, ik won bij Querida een gepersonaliseerd klokje. Yes indeed!

Enkele dagen later reageerde een oude bekende op mijn blog dat ze mijn naam in de nieuwe La Maison Victor had gezien, en ja hoor, het was Lander met zijn Lewis Hoodie :-)

Tijd om nog eens iets terug te geven, vind je niet?

De nieuwste La Maison Victor en een mooi stofje van Art Gallery (1m x 1m10, katoen),
dat heb ik voor jullie uitgezocht!


















Wat moet je hiervoor doen?

  • Volger zijn of worden van Lucky Mie, bloglovin, aanmelden, facebook, instagram, u weet me wel te vinden :-)
  • In een reactie hieronder laten weten wat je graag zou willen winnen:
    het boekje, het stofje, of allebei ;-)

Je kan deelnemen t.e.m. woensdag 2 maart, op donderdag maak ik de winnaars bekend.

Veel succes!
Mieke

En nu we toch bezig zijn, mijn drie mannen op een rij :-)



62 opmerkingen:

  1. Wauw proficiat! Lijkt me super je eigen creatie in de LMV te zien staan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk! Ik doe graag mee voor het stofje. Het boekje heb ik al, maar daar kan ik een vriendin wel blij mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel geluk, heeft dat iets met je naam te maken? Stof en/of boekje, alles welkom hier. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me echt een week op wolkjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,,lucky Mie ;)
    Proficiat!
    En super fin dat je ons wil laten mee genieten. Het stofje vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!! Proficiat met je creaties
    ik waag graag een gokje op het mooie stofje!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukzak 😃 ik die graag mee voor eentje van de twee of voor allebei 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk!! En wat een toffe week, dat geeft veel voldoening - kan ik me inbeelden.
    Ik doe heel graag mee. Het boekje koop ik zowiezo zelf al, maar dat stofje vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, leuk!! Ik doe graag mee voor het boekje, of voor allebei :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Keigoed! Ik weet nog niet of ik erin sta, maar vorige maand stond ik er al in. De nieuwe LMV kocht ik nog niet en het stofje is keileuk voor een kussen of ander accessoire'ke. Mag ik meedoen voor allebei?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik alleen voor het stofje mag mee doen,waag ik graag een kansje,heb een abonnement op LMV waar mijn Hope Cardigan nog net op jouw foto te zien is ;-) Doet toch wat als je daar in staat,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke blog! het boekje heb k al,het stofje ng niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt je blognaam eer aan gedaan: lucky you! Proficiat met je overwinningen, dik verdiend! Ik doe graag mee voor het stofje, de LMV heb ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk he als het leven meezit :-). Geniet ervan! Lmv heb ik daarstraks gekocht maar met dat stofje wil ik wel iets maken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maar wat een geluksweek! Alvast van harte gefeliciteerd met de businesskaartjes, de vermelding in LMV en je 200 volgers! En natuurlijk doe ik dolgraag mee met je leuke give-away. Allebei de geschenkjes vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh zo tof! Het boekje heb ik al maar het stofje wil ik wel graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kei leuk voor jou!!! Ik vind beide prijzen wel leuk! Gr Sara Van Dijck

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk voor jou. De La Maison Victor heb ik al. Ik waag dus mijn kans voor het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een topweekje indeed!
    Ik vind beide wel leuk om te winnen! Ik volg je via Bloglovin ...

    http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk! La maison victor dat lijkt mij een fantastisch cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gemma Vanhellemont25 februari 2016 om 18:57

    Super mooie Ole!

    Boekje of stofje, allebei heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lucky you! :)
    Ik doe graag mee, ben verliefd op het stofje maar heb het blad ook nog niet... Kan niet kiezen! Allebei dus... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lucky you! ;-)
    Ik heb de laatste editie van LMV al, maar het stofje vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nice! Leuk zo'n goed nieuws show. Ik ga voor het magazine, heb deze nog niet. Stofje is ook leuk maar eerst die volle kast met overige stofjes eens leegmaken...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw...wat een topweek! Ik doe graag mee voor het stofje (de lmv heb ik al).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tof! ik doe mee voor het stofje (magazine ligt hier al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een dikke proficiat! Ik ga voor de twee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk! Ik ga (natuurlijk) ool voor allebei natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk! Ik ga (natuurlijk) ool voor allebei natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. dat is niet allemaal geluk hé, daar heb je altijd toch een beetje voor gewerkt, voor die 200 volgers op Bloglovin, voor de businesskaartjes, of voor de foto in LMV, dat is niet alleen geluk dus dikke proficiat.
    ik zou meedoen voor het stofje. ik ben geabonneerd op LMV dus daar mag je iemand anders bij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat! met je plekje in de LMV en ook met je 200 volgertjes....
    De laatste LMV heb ik nog niet en het stofje is wondermooi! Dus ik doe ook graag mee voor beide!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd! En ik doe graag mee voor dat mooie stofje en het toffe boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een top-week inderdaad! Proficiat met je creaties! Het voelt waarschijnlijk fijn om opgemerkt te worden. Doe zo voort! Graag doe ik ook mee met je give-away. Tof stofje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Keitoffe blog en giveaway! Zowel het stofje als de LMV zijn welkom, ik kan niet kiezen 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  35. daar word je inderdaad blij van, kan ik me voorstellen. het stofje roept me overigens al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow, wat leuk allemaal voor jou!
    Om hier een wat minder goede week (onderzoeken in ziekenhuis, binnenkort operatie, last van mijn rug en waarschijnlijk nog een beginnend griepje) goed te maken, zou ik al heel erg blij zijn met het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat! Wat een leuke week daar zeg :))).
    Ik wil wel graag mijn kans wagen voor het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik wil heel graag het stofje winnen. De lmv koop ik altijd direct als hij uitkomt. Wat een leuke dingen maak je. Proficiat x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik wil heel graag het stofje winnen. De lmv koop ik altijd direct als hij uitkomt. Wat een leuke dingen maak je. Proficiat x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het boekje, daar kan ik zolang niet op wachten haha ;-)
    Maar oh dat stofje... ;-)
    Hoera voor al dat goeds trouwens! Altijd fijn hé als het goed gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hej, ik volg je op bloglovin'.Dat stofje vind ik echt leuk, ik waag graag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Tof dat je zoveel meevallers had! Dat geeft echt een boost hé! Ik waag graag mijn kans voor stof en boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super leuk, allebei is altijd fijn, maar ik zou al super blij zijn als ik iets win, maakt niet uit wat. super leuke blog trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps blijkbaar niet ingelogd, je vindt op mijn Facebook pagina Ashley Boeckx

      Verwijderen
  44. Terecht dat je trots bent! Ik doe graag mee voor het stofje, het zal mijn blonde dochter prachtig staan. Het boekje heb ik gisteren zelf al gekocht, dus wellicht kun je nu twee fans blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Waw proficiat!! Knap gedaan!
    Ik doe graag mee voor de stof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Proficiat met al die leuke nieuwtjes!

    Het stofje zou hier zeer welkom zijn, dus ik waag mijn kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Proficiat met die 2 leuke publicaties van je mooie werk! De lmv heb ik al, met het stofje kan je me wel blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat leuk! Mooie dingen maak je!
    Ik doe graag mee voor beide, dat leuke stofje en de LMV ��

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Proficiat voor al die leuke dingen!
    Ik win graag het stofje, de LMV heb ik al :)
    Zo mooi en vrolijk, daar weet ik wel wat mee te maken!
    Groetjes
    Els s.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. oh super Mieke!
    Wij hopen dat wij ook zooooo'n leuke dingen mogen meemaken en een goede start zou dit winnen zijn.
    Leuk lentestofje ideaal voor een rokje of iets anders en ook leuk om eens een LMV te hebben dan kan ik iets voor mezelf maken ipv de kids of voor de webshop. Lentetijd, tijd voor jezelf en wat zou het super zijn dit te winnen!
    Succes verder nog en hopelijk eens tot in Wezel?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Fijn te lezen dat je zo'n leuke week had!! Ik zag je foto inderdaad staan in LMV, leuk he! Het te winnen stofje is prachtig, staat al enige tijd op mijn verlanglijstje ❤️. De nieuwe LMV heb ik al gekocht want Fleur staat achteraan ook tussen de foto's. 😀.
    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuk verhaal en wat een verrassingen allemaal. Wat attent van je om een van ons te laten delen in je succes. De nieuwste LMV heb ik nog niet, dus daar zou ik al superblij mee zijn. Van het stofje zou ik een lief jurkje gaan maken of een klein jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Proficiat met al dat leuks! Ik doe graag mee voor het stofje. Naaien is altijd geven en nemen he. Dus het boekje kan je iemand anders blij mee maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, zo leuk, allemaal! Da's toch om helemaal blij van te worden he! Ik doe graag mee voor het boekje, er staan precies toffe dingen in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Proficiat Mieke! Ik doe graag mee voor het supermooie stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe mee voor het boekje!! en een dikke proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een topweek zeg. Mooie prestaties hoor. Het boekje heb ik al dus ik waag een kansje voor het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. wauw je wordt een echte bn ( bekende naaister ) ;-) deze uitgave heb ik nog niet dus met veel plezier doe ik mee

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuk dat je je geluk wil delen met ons :)
    Ik doe graag mee voor de twee cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen