dinsdag 12 april 2016

Semper sweater, nr 3

Jullie waren gewaarschuwd,  er werden hier heel wat Semper sweaters van Sofilantjes genaaid de afgelopen maand. Ik was niet de enige overijverige tester hoor, ga zeker maar eens bij haar kijken, zij naaide ook al een hele collectie bij elkaar.

Na de eerste testronde bracht Anne enkele wijzigingen aan het patroon aan. Zo valt de kap in het definitieve patroon nog mooier.

Ik maakte voor Seppe (bijna 7) opnieuw de versie met kap en zijzakken, maat 6 jaar, lengte 7 jaar. Past super mooi...

De sweaterstof kocht ik vorig jaar bij Mon Depot. Het is er eentje van Baba Babywear. Ik combineerde deze stof met een stevige, zachtgele tricot die ik kreeg van de buurvrouw van mijn mama, die het op haar beurt kreeg van de mama van haar vriendin. De blauwe boordstof recupereerde ik uit een oud rokje.

Uiteraard ben ik nog steeds zwaar fan van dit nieuwe patroon :-)



Patroon: Semper Sweater (Sofilantjes)
Stof: Baba (MonDepot)



13 opmerkingen:

  1. Mooie sweater en zalige foto's alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw! Jij maakt echt de mooiste stoffencombinaties! Deze is supermooi 💜 (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, prachtige creatie. De stof is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik ben ook fan van het patroontje, heb er al twee gemaakt en er zullen er zeker nog volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurencombinatie ....zeker met zijn gele botteke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij maakt echt hele toffe jongenskleding, ik ben fan! En zijn gele botjes passen perfect bij zijn nieuwe trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stof! En opnieuw zo'n mooie foto's. Hartje ook voor de combinatie geel in trui en gele laarsjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen