woensdag 27 april 2016

Semper sweater nr. 4

Ik val wat in herhaling, ik weet het...
Maar sweaters komen altijd van pas, en ik ben nog steeds niet uitgekeken het Semper patroon van Sofilantjes

Mijn (voorlopig) laatste exemplaar is het eenvoudigste: een gele raglan sweater met kap, maat 5 jaar voor mijn (bijna) 5 jarige zoon.


Verrassing!

Ik voegde rode (elastische) paspel toe en streek er een grappige applicatie van Benikhip (gekocht bij Hemeltjelief) op.



Patroon: Semper Sweater - Sofilantjes
Tricot: PiekeWieke
Applicatie: BenIkHip (gekocht bij Hemeltjelief)

Wat was de paasvakantie toch zalig. Kijk dat weertje eens....

9 opmerkingen:

  1. Dit is echt een zalig mooi truitje!! Top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof gedaan met die paspel en applicatie. Hopelijk snel weer mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooi! Zo zou ik er ook direct eentje kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die applicatie maakt het helemaal af! Hele mooie sweater!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, dat blauw van 't water en dat geel van zijn trui: machtige combinatie en dit zorgt voor een prachtig kiekje!
    heel schoon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Meteen zo leuk met die applicatie, en lekker fris in dat geel. Echt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen