woensdag 22 juni 2016

Monsters & co

Scoren bij zonen, dan doe je met dino's, haaien en ook monsters :-)
Deze gele tricot van Käpynen keek me al een tijdje verleidelijk aan en toen ik de stoffen voor de projectjes uit mijn vorige blogpost bestelde kamen ze al vanzelf in mijn winkelwagentje terecht. Geheel toevallig vergezeld van streepjestricot. 

Opnieuw maakte ik 2 Billies van Zonen09: maat 128 met ronde hals voor Seppe (7), maat 116 met v-hals voor Lander (5). Ik maak de shirts wel steeds 5 cm langer en ook de mouwen maak ik een beetje langer, past beter bij mijn jongens vind ik.

2 shirts uit een paneel van 59 cm. Voordelig, echt, zelf kleding naaien is zo goedkoop ;-)

Zelfde recept, zelfde zonen, zelfde locatie en opnieuw héél veel foto's...


En nog eentje speciaal voor onze rode duivels straks!


Patroon: Billie - Zonen09
Stof: Kapÿnen - summer rudes yellow - Stof op zolder

8 opmerkingen:

  1. Hoe leuk!! Ik ga binnenkort met hetzelfde stofje in twee verschillende kleuren aan de slag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat stofje ook nog liggen, maar wist het nog niet te combineren. Jouw combinatie is mooi. Inspirerend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die 2de foto, hoe zalig! en haha, zo voordelig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe combinatie met die streepjes!! Heerlijk zomers shirt! Nu de zomer nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er super content uit! Mooie combinaties, hetzelfde en toch anders, ik hou dar van :-)

    BeantwoordenVerwijderen