woensdag 3 augustus 2016

Billie-bandwerk #1

Ik deed de afgelopen weken van Billie-meets-pippa-bandwerk. Alhoewel, bandwerk, het ging in stukjes en brokjes. Geen erg natuurlijk, we zitten nog steeds in zomervakantie-modus.
Om de zonen tevreden te houden achtervolg ik ze maar 'af en toe' met mijn camera. Ook modellen hebben recht op jaarlijks verlof hé ;-)

Vandaag: de pyjama die door Lander werd omgedoopt tot favoriete T-shirt. 

Waar zat ik ook met mijn gedachten? Pinguins zijn tegenwoordig zijn lievelingsdieren. Toch veel te leuk om in te slapen, die mama's hé....
Vandaar, enkel het bovenstuk. De gestreepte pippa-short mag u er gerust bij fantaseren. 


Patroon: Billie Zonen09 - raglan mouwen 116, verlengd
Stof: P&10tje


14 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Geen wonder dat hij het overdag wil aandoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk shirt, ik snap wel dat ie die overdag ook met veel trots draagt ;) Heerlijk patroontje ook he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, zo waren wij allebei met wat Billie-bandwerk bezig. Heel leuk met die streepjes, net als bij Ernestjes olifantjes :-)
    En ik kan hem goed begrijpen dat hij die gewoon overdag wil aandoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stofcombinatie! En prima als T-shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niemand die weet dat het een pyjama shirt is, hij is echt leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's zelfs ideaal kampgerief. Gewoon mee in je slaapzak kruipen en de volgende dag gelijk mee opstaan. Niemand die dat door heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik vind het er ook helemaal niet pyjama-achtig uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen