maandag 14 november 2016

Bloggers for life 2016

Net als vorig jaar maakten Annelies en Sarah een hele meute bloggers warm om centjes in te zamelen voor het goede doel.

Hoe doen we dat? Door te doen wat we graag (en veel, en goed) doen!
We zochten patronen uit, knipten in onze mooiste stoffen en zetten onze naaimachine in de hoogste versnelling.

Onze 'eindproducten' verloten we de komende weken onder jullie.
Een lotje kost 2 euro en de verzamelde centjes gaan integraal naar vzw Altijd vrouw. Deze vereniging ondersteunt vrouwen in hun strijd tegen kanker en richt zich hierbij vooral op de niet-medische kant van de ziekte en behandelingen.

Ik maakte een vrolijke strandtas: de Poolside Tote  van Noodlehead.

Kijken jullie mee naar de foto's ? 

De tas heeft een musketon aan de binnenkant, zeer handig voor de "waar-zitten-die-sleutels-nu-toch-weer-?!" types onder ons (lieve wederhelft, u mag gerust hardop lachen nu...)


Uiteraard heeft deze strandtas een superhandig binnenzak! Netjes verdeeld in 2 zakjes om precies te zijn ;-)


























Ben je nog op zoek naar leuk geschenkje voor onder de kerstboom? Voor 2 euro kan deze van jou zijn!
Wil je je kansen verhogen?  Dat koop je meteen wat meer lotjes.

Zo geen kerstboomtype?
Het komende jaar wordt je zeker nog wel eens op een feestje verwacht. Toch leuker dan een flesje wijn hé!
Bij mij zijn jullie alvast steeds welkom ;-)

Hoe waag ik mijn kans?
  1. Vul het deelnameformulier hieronder in.
  2. Bij de vraag voor welk item je een lotje wil kopen kies je voor "08- Lucky Mie"
  3. Stort het gekozen bedrag op rekening BE 69 3770 2596 1378 
  4. Te vermelden gegevens in de mededeling "08 - naam - voornaam - aantal lotjes"
  5. Je kan deelnemen van maandag 14/11 t.e.m. vrijdag 18/11

  6.  
Benieuwd naar de andere naaisels waarvoor je deze week je kans kan wagen?



Nog even dit:
  • Op 18 december wordt de winnaar bekendgemaakt. Ik stuur de tas daarna zo snel mogelijk jouw kant op. Ik neem de verzendkosten op mij voor verzendingen binnen België. 
  • Het strandlaken dat deze tas zijn mooie vorm geeft is niet inbegrepen, maar heeft u vast nog wel in uw kast liggen ;-)
  • Neem zeker ook hier een kijkje. Heel wat collega-naaisters maakten al heel wat leuke spullen voor de afdeling kinderoncologie van het UZ Gent 
  • De volledige wedstrijdvoorwaarden kunnen jullie hier nalezen
Alvast heel erg bedankt voor je steun!

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas voor de verloting. Jullie hebben geweldige prijzen voor de verloting. Chapeau. Succes met de actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijt maar zeker dat ik hier lotjes voor kocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schoontje! En dat sleutelhangertje, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik droom al van zon en strand zeg, wat een heerlijk maaksel!

    BeantwoordenVerwijderen