zaterdag 15 april 2017

Bedankt voor die bloemen

Het afgelopen jaar verwerkte ik een aanzienlijke stapel tricot tot t-shirts en truien voor mijn oudste.
Niets zo praktisch voor een jongen van bijna acht!

Een zelfgemaakt hemdje uit tricot ontbrak nog in dat rijtje. 

Ik haalde het naaiboek van Lillestof boven en maakte de polo die zij hiervoor ontwierp.Kleine broer staat er super goed mee, dus voor grote broer moest dat ook wel lukken. 

EIN-DE-LIJK knipte ik in een lapje stof van Halsoverkop dat hier al zeker drie jaar ligt. Ik kocht het ooit op een gezellig stoffenmarktje in Essen. Zondag 23 april is het opnieuw van dat, ik zou zeggen: "allen daarheen"!



3 jaar geleden was een halve meter zo'n beetje mijn maatstaf voor iets duurdere stoffen. Nu kom ik daar niet meer zo ver mee, dus ik foefelde een beetje met de verhoudingen van het rugpand en de schouderpas. 


Kleine broer kwam wat voor mijn model gesprongen, maar foto's van hen samen zijn meestal de beste :-)


Bedankt voor die bloemen en zalig Pasen lieve lezers x
 

6 opmerkingen: