woensdag 21 juni 2017

Eerste Communie 2017, deel 2

Inmiddels ligt het feest van grote broer al een maand achter ons.
Hoog tijd dus om jullie de outfit van kleine broer te laten zien!
Ook voor hem hield ik het eenvoudig. Ik kocht een short en een truitje en maakte er een hemdje bij.
Netjes binnen mijn conform zone :-)



Het stofje en de knoopjes kocht ik bij Veritas. Het patroon, wederom een Theo van Zonen09.
Niet te veel accenten, gewoon, een simpel hemdje.
Een retrokraag kon nog net vond ik. Die kleinste van mij komt daar wel mee weg!


We maakte zondag nog eens een uitstapje met de trein. Geheel toevallig (Ahum...) had ik zijn nieuwe kleertjes klaargelegd. Het bijhorende truitje lag ook klaar, maar dat vond ik er wat over met dit mooie weer :-)

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ideaal he uitstapjes met te bloggen outfits

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-) Mijn kinderen vinden het zo nog net OK :-)

      Verwijderen
  2. Zalig! Ik knipte een eeuwigheid geleden ook al de stof voor een theo voor Ernestje, maar het ontbreekt mij precies aan de durf om dat in elkaar te beginnen stikken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, maar daar moet je geen schrik voor hebben hoor. De handleiding is super duidelijk en volgens mij maakte jij al véél moeilijkere dingen :-)

      Verwijderen
  3. Wat een fijn stofje! Hij staat er prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal kies ik voor felle kleurtjes, maar eigenlijk staat hij hier inderdaad ook wel mee.

      Verwijderen
  4. Zo mooi!!! Die kleur staat hem super goed.

    BeantwoordenVerwijderen